




Odd Magnus og ein barnevernspedagog med stor trang til å synge barnesangar. Odd Magnus til venstre.
Dette blinkskuddet av eit bilde ser noko suspekt ut med tanke på kva underteikna har i hendene/fanget, men eg vil dementera alle rykter som må ha oppstått. Den einaste drikka eg rørte denne kvelden var vann & kakao. Vegard (til venstre i bildet) insisterte på at eg sku helda drikka hans mens han skar opp spekelår til servering. (Sitat Vegard: "det er to ting asylsøkere liker å få. Det ene er kniver, det andre er spekemat") Ufattelig ka visdomsord som ein kan komma med når ein e i slaget :-P
Blix fekk håndhilse på skilegenden Oddvar Brå. I år e det 25 år sidan han brakk staven i VM, og i den anledning va han og fleire av gamlegutta frå -82 og festa og mimra om gamle dagar.



Det føltes so riktig å vere på Sagavoll igjen. Ein god følelse :) So masse bra folk, so god stemning. Treffa lærarane og personalet igjen. Henga i dagligstova, der utallige timar blei tilbrakt i løpet av fjoråret. Få servert framifrå mat i matsalen. Gå på kiwi og handla snop. Snakka med folk ein ikkje har sett på lenge. Spela fotball i gymsalen.
Helga var himmelsk! Me var i eit jordisk paradis. Helga kunne godt vart litt lenger. Tida går so altfor fort sånne gonger. Det e so masse ein ikkje får tid til. For eksempel ta bilder. Eg e skikkelig lite flink til å ta bilder, og tar altfor få. Dei fleste bildene eg har frå ifjor har eg fått av folk som takk for at dei fekk legga dei inn på pc'n min og brenna dei ut. Ein stor takk til deko (eller dykk som det egentlig heiter). Har ikkje framkalt eit einaste enno....må nesten gjere det snart...over nyttår...masse tomme rammer på rommet som treng å fyllast (og forsovidt hengast opp også).
Men eg fekk ihvertfall tatt noken, og bilde seie som kjent meir enn 1000 ord (dei fleste ihvertfall):
Sjølv om fleire av oss bur i Oslo, er det ikkje alltid me ser kvarandre så ofte. Desse karane var ihvertfall glade for å sjå kvarandre :)
Ein klassikar; fotball i gymsalen. Mange kaloriar blei brent gjennom denne aktiviteten både denne helga og i løpet av fjoråret.
Her e det Lars ("trommestikkebein") Tore som prøve å få ballen forbi Kongens lange tå.
Onde tunger ville ha det til at me tøffe KRIK-guttane ein gong i tida erklærte at me ikkje ville ha jenter med på gymsalsfotball. Dette stemmer slett ikkje; det var ein spøkefull kommentar frå ein kommande stortingspolitikar som blei mistolka av nokre sørlandsjenter med påfølgande boikott av gymsalsfotball siste halvdel av Sagavoll 05/06.
Sindre Rolv med eit eksemplar av det vanedannande og artige spelet Bingo Lie's Quest (nok eit påfunn frå Kjetil, vår ekstremt kreative sivilarbeidar!)
Bjørkheimsgutar. Ikkje la deg lura av dei uskyldige fjesa; desse tre har funne på mange sprell :)
2 stk sunnmøringar. Gjerrige på pengar, men rike på strålande smil og humor. Fantastiske folk! :)
Min kjære roomie frå ifjor; Sindre aka Sid Kolstad. Gjennomført bra fyr, avslappa holdning, stor imøtekommenhet og alltid ein halvvittig replikk på lur. Denne honk'en e ledig, damer!!! :D
To jernkvinner frå FIX - Karianne & Silje H.
Men, kor lenge var Adam (eller Eva og for den saks skyld) i paradis? Søndagen kom, og etter "the last supper" var det eit flott møte nede i møtesalen. Så for me kvar til vårt....for denne gong. Det blir forhåpentligvis fleire gonger me treffe kvarandre igjen. Sindre Rolv opner dørene i heimbygda Oppdal i vinter, og til sommaren har gutta på G5 (eg og Sid) lovd 05/06-festival i Norheimsund :)
Lar dette bildet avslutte dette innlegget; tatt tidlig på søndagsmorgonen. Bildet e ikkje noke utprega spesielt, men syns likevel det e ganske idyllisk, og dermed beskrive Sagavoll med eitt ord; idyll.
Takk til alle sammen for ei himmelsk helg! :)
Det blei lite rød jubel i Bergen denne kvelden




Noke av den moroa som venter fram mot eksamen :D
dag (tida berre flyr avgårde :P), men det må i samme åndedrag nevnast at JT fylte 22,5 og Blix og Lars Tore 20,5 på desse tider :) Ca 40 stk, stort sett sagavoll-folk, va innom. Kjekke folk, god stemning, og mykje mat og snop...oppskrifta på ein knall laurdagskveld! Koselig at det kom so mange innom...og tusen takk for alle helsingar, kort og presangar! :)
Ja, i dag fylte underteikna 21 år(!!!) Fytti so årå går... Dagen blei innleda med fleire forsøk på å overtala Blix til å droppa 1.forelesning på MF i solidaritet med oss andre, men Mr. Riska ville ha seg fråbedt den slags useriøs tull og satte avgårde til MF i høgt tempo :)