mandag, september 18, 2006

bloggen i gang

Hei! Etter gode anbefalingar frå Jan Tore har eg skaffa min eigen blogg. Her kjeme det til å dukka opp både seriøse og useriøse nyhendeartiklar i ny og ne :)

I dag va MF-gjengen på ekskursjon (ekspedisjon/reise) til ein moské her i Oslo. Det va ganske interessant....sjølv om eg slumra litt i slutten..hehe. Middag blei konsumert på Bislett Kebab, ein kulinarisk opplevelse. Ellers så har Oldenborg Dame 7'er vunne nok ein seier med meg og K.A. ved trenarroret. 14-1 blei det ikveld. Jentene spelte knallbra og gjorde trenarhjartene våre stolte :) Dei 2 andre kampane me har styrt laget har endt med seier 6-0 og 5-1, så trenarkarrieren har virkelig fått ein flying start :)
Brann vant 5-3 mot Sandefjord igår, så kanskje det blir bergensk seriegull for første gong på 43 år!!!! Då ska eg farga håret knall rødt...kjeme til å sjå heilt dust ut, men det vil vere verdt det :)

No nærme klokko seg midnatt, so det e på høg tid å tenka på loppekassen, men først må rommet ryddast littegrann. Go natten! (so blix ville sagt det) =)

3 kommentarer:

Lillian sa...

Herrligt Erlend, godt å sjå at du e i gang!:)

Jan Tore sa...

Se det, da er du også i gang! bra!! begynner å blir noen saga-bloggere nå!

Anonym sa...

hei! grattis med blogg!