fredag, november 10, 2006

åh Sagavoll!!!

(OBS! Langt blogginnlegg. Du e herved advart :) )

Første helga i november var eg i Sauherad.


Kor i alle dagar e det? spør du kanskje.


Er det mange sauer der?


Nei, i motsetning til kva kommunenavnet antyder, såg eg ikkje så spesielt mange sauer der ifjor då eg budde der. Sauherad ligg i Telemark, midt i skogen, ca 7 km frå Bø (som sikkert e meir kjent pga Sommarland)


Koffø i huleste budde du i Sauherad ifjor? Ka e det å finna på der? Desse spørsmåla har mange stilt i stor undring.

Vel, hausten 2005 hadde det seg sånn at eg tok Haukeliekspressen til Gvarv (sentrum i Sauherad). Målet var Sagavoll, ein tradisjonsrik kristen folkehøgskule eg hadde høyrt mykje godord om. Her skulle eg leva tett sammen med over 120 andre ungdommar (eller unge vaksne for å ve heilt korrekt) + lærarar og administrasjon det neste året.

Ein veit aldri kva eit år på folkehøgskule vil bringa. Det er noko av det stiligaste ved dette året. Ein kan høyra med andre kva dei har opplevd og gjort på, men DITT år blir ikkje det samme som DEIRAS. Nettopp DITT år e eit stikkord på folkehøgskule.

Du får:
Bli kjent med ein fantastisk gjeng frå alle kantar av landet
Oppleva eit glimrande samhold og flott og trygt miljø
Utfordra deg sjølv på mange måtar
Læra deg sjølv bedre å kjenne
Gjort masse ting du aldri har hatt sjansen til å gjera tidligare
+ masse, masse meir

Eg e glad og utrulig takknemlig for at eg fekk ha MITT år på nettopp Sagavoll.
Egentlig skulle eg ikkje ha gått på Sagavoll 2005/06. Hadde eg ikkje hatt ein lang og god samtale med ein av mine beste venner etter ei korøving juni 2004, hadde eg sannsynligvis aldri gått på Sagavoll. Planen var lagt; etter ferdig vidaregåande 2004 skulle eg på Rauma folkehøgskole i Molde 04/05. Kva eg skulle etter dette, var uvisst. Kanskje militæret, kanskje college i USA.
Svarbrev var sendt inn og påmeldingsavgift betalt. Likevel hadde eg ikkje den rette magefølelsen.....ikkje i det heile tatt. Denne junikvelden prata me om muligheten for at eg skulle ta siviltjeneste i Norheimsund 04/05. Magefølelsen sa meg at eg skulle det. Hadde brent meg fleire gonger før på å ikkje følga magefølelsen (f.eks. ved valg av vgs), so denne gongen bestemte eg meg for å prøva. Telefonar blei tatt, mail blei sendt, avtalar blei gjort.
2004/05: Sivilarbeidar i NIL Hardanger (fotball & bordtennis). Mykje kan seiast om dette året, men går ikkje djupare inn på det no. Til tider lurte eg på kva i alle dagar eg hadde gjort....hadde den "rette" magefølelsen også ført meg bak lyset?

Det nærma seg juletider, og dermed også for å søka seg til noko lurt kommande skuleår. Rauma frista av ein eller annen grunn ikkje lenger. Prata litt med Sindre (Sid) om kva hans planar var. Svaret var kort og godt: Sagavoll!
Hjernen begynte å kverna....Sagavoll....visste om fleire som hadde gått der....internett blei tatt i bruk for meir info. KRIK-linje: eit år med masse moro og haugevis med aktivitetar. Dette høyrtes unektelig lovande ut! Eg søkte, og 1.februar kom eit av dei mest betydningsfulle dokumenta i mr Skeie Langelands liv i posten. Eg kom inn! O jubel, o glede!!! Eg gledde meg skikkelig, og magefølelsen va god.


Me spoler fram til mandag 22.august 2005. Bussen stoppar. Ved holdeplassen står det to voksne menn og smiler. 2 gutar (meg og Sid) og ihvertfall 10 jenter frå Hordaland hopper ut av bussen og dreg ut digre sekkar og bager fra lasterommet. Glade og spente. Glade for at ein lang busstur e over, glade for å vere ved reisas mål. Spente på kva det kommande skuleåret vil bringa.

Middag i matsalen (det første måltidet av veldig mange det neste året).
Så samlas me i gymsalen. Over 120 unge menneske kikker fram på scena. Dei har eit uforglemmelig år framfor seg.

Dagane går. Dei fleste slite skikkelig med å læra seg navna på medelevane. Elevguiden er flittig i bruk hos underteikna. Stemninga løyser seg opp. Folk blir kjent. Latter og moro. :)
Underholdning, fotballkamp mot personalet, skuletur til Teksten Camping, åpningsfest med våre kjære foreldre, Telemarkstur m.m.
Personalet gjer ein kjempeinnsats, dei 4 stipendiatane og sivilarbeidaren likeså.
Sola strålar, dagane går. Ikkje noko lekser, ikkje noko skulemas. God mat står på bordet til måltida, gode madrasser gjer at ein kjeme god utav litt for lite søvn om kveldane.

Sagavoll blir ein heim. Nesten nedtur å reisa heim i høstferien. Desto kjekkare å komma tilbake til Sagavoll og treffa folka igjen.

Fleire stikkord frå første halvår:
- 80-talls party
- Fotballkamp mot Grenland (vinne 5-4 etter å ha ligget under 1-4 etter 50 min). Tidenes beste tribunestemning i nokon kamp eg har spelt.
- Fint vær
- Masse gøy med KRIK-klassen; curling, boksing, spinning, fotball, beachvolley, m.m
- Mange seine kveldar
- Team-building
- Musikal
- Julefest
- Kort og godt: masse gøy! :)

Juleferien kjeme. Godt å komma heim og treffa familie og venner. Moro, god mat, god stemning, fotball og kos :)

2.januar brakar det laus igjen. Tilbake til Gvarv. Tida går for fort, samtidig e det lang tid igjen.

I Gvarv er det enorme mengdar snø, og meir kjem det. Capture the flag, snøleikar og akebrett!

Utover vinteren:
- Telemarksmodul
- Hermon (o lykke!)
- Masse KRIK-moro: skihopp, langrenn, snowboard, ishockey m.m.
- Fremdeles mange seine kveldar
- Kjendis-party
- KRIK-tur til La Santa (tennis, sykling, surfing, bading, sol, fotball og god stemning)

Plutselig e det påskeferie. Shit!!!! Då me kjeme tilbake e det knappe 3,5 veker att.
Året e i ferd med å ta slutt! Dette fantastiske året... Tid: Stopp opp, please! Det gjer den dessverre ikkje :(
Vekene suser avgårde; MYSA-uke, Barnas Dag, linjeveke, foreldreavslutning m.m.

Siste veka.....går rundt og kvir meg til lørdag 13.5. Då ska me bryta opp og gå kvar til vårt. Mange av oss vil treffast igjen ved seinare anledningar, men dette året vil me aldri oppleva maken til.
Felles skuletur, strikkhopping, vasking og rydding er noko av det som står på programmet desse dagane. Dei etterlengta årbøkene kjem. Eit par kveldar går med til å skrive helsingar til alle dei fantastiske folka eg har blitt kjent med.

Så kjem fredagen. Internatene e so godt som ribba. Alle bilder, plakatar, rot og enorme mengder sko er borte vekk. Dagen går. Huske ikkje so masse av det eg gjorde på dagen. Spelte fotball med gjengen kanskje? Beachvolley? Sløva i sola?

Kvelden kjeme. Me sitte pynta til bords. Det siste måltid (for alle samla - noken reiser før dei andre). Eg vil ikkje slutta!!! Kan ikkje alt berre vare litt lenger?? Skulle gitt masse for å gått her til midten av juni, slik som me gjer når me går på "vanlig" skule.
Masse god mat, god stemning, song og latter, mimring og tårer. Siste dag i paradis. Kvelden og natta blir lang....få (om noken) so døgne...alle e trøtte og slitne.....

Morgonen gryr. Er ute og går litt. Ein nydelig morgen! Ironisk nok...fantastisk bra vær på ein kjempetrist dag. Går inn på rommet og tar ein liten lur. Siste timane i den fantastiske senga på G5. Våkne og går mot matsalen. Vidar & Sid ligge og søve i dagligstova (me skulle jo døgna...hehe). Siste måltid i matsalen....

Så e det samling ved Asbjørn-statua. Avskjedssamling. Masse tårer. Klemmar. Eg prøve å helda maska, men det går berre ei lite stund. Me gråter og klemmer kvarandre. Eg grine, samtidig som eg smile. Har fått so utrulig mange flotte venner her, og kvir meg til å reise. Noken vil eg sjå igjen i nærmaste framtid, andre vil det gå lenger tid til eg ser igjen.

Lillesøster Ingrid kjeme. Ho sitte og vente i bilen ei stund. Ser at tøffe brodern vise sine sentimentale sider.

Folk reiser gradvis. Eg e blant dei siste som e igjen. Eg og søster stappe flyttelasset inni bilen. Frå no av e eg ein ex-granheimsgutt. Åh...kjeme til å savna internatet, miljøet, Gvarv, kort sagt alt.

Me kjøre ut frå Sagavoll-porten.

Ein fantastisk del av livet er over. MITT år, som gjekk so altfor fort, og likevel var so innholdsrikt. Mange timar i bil ligg framfor oss. Ingrid kjøre heldigvis. Eg e heilt totalt utslått.....eit digert antiklimaks etter eit vanvittig år. Ein kraftig forkjølelse e i anmarsj...sannsynligvis grunna lite søvn siste vekene.

Eg ser gjennom årboka, minnene kjem veltande fram. Noken tårer dukker opp i augekroken. Eg smiler, takkar Gud for alt eg har fått oppleva dette året, og sovnar.




Fortsettelse kjeme i neste blogginnlegg...

tirsdag, oktober 31, 2006

fotball og gøy i bergen

Ja, då va det kanskje på tide med eit nytt innlegg....knappe 3 veke sio sist :D
Fredag for nesten 2 veke sio lot eg Tigerstad vera Tigerstad og vendte nasen mot Bergen.
Etter ei behagelig natt på toget kom eg til vestlandets hovedstad (sorry, Stavanger) tidlig på morgenen. Ferda gjekk til lillesøster nr.3 sitt krypinn like attmed Haukelandshallen. Seinare på dagen blei eg invitert på lasagnemiddag til Ingvild A, Teki-Therese og K2 på Laksevåg, der også Lars H, Sindre R og Jon Z var tilstades. Seinare på kvelden møtte me på Eivind, Lillian og Elise. Utrulig kjekt å treffa igjen gode Sagavoll-venner :)

(No i skrivande stund dukka ein gjeng skrømt opp utanfor døra. Halloween blir stadig meir indoktrinert i Norge. Trick or treat! Fin måte å bli kvitt dei twistane eg ikkje like so godt (Banan & Kokos) :D)

Dagen etter skulle vere den store dagen. Dagen då Brann sku banka Rosenborg og komma opp på like mange poeng med 2 kampar igjen å spele. Kanskje få seriegull til by'n for første gang på 43 år. Stor stemning i Bergen, men under overflata skurra det. Det faktum at Brann hadde kasta bort 10 poengs ledelse på Rosenborg på dei 12 siste kampane og no halsa 3 poeng bak, kunne ein lese på tabellen og i alskens aviser. Dette var den siste sjansen til å bevare spenninga til siste runde.

Men før det braka laus på Stadion skulle to engelske lag i aksjon. To engelske lag som mange av oss føle oss nær knytta til, til tross for at me verken e engelske, kjenne noken so spele der, eller har budd der. Manchester United vs Liverpool. Denne kampen e ein av dei viktigaste i løpet av sesongen....hjertet banke raskare. Etter all sannsynlighet vil humøret bli påvirka i større eller mindre grad av utfallet av denne kampen. Eg trygle høgare makter om at United vil vinna, og helst at Rooney score. Stappfull pub. Avspark. Kampen bølge fram og tilbake. 6 min før pause rulle United opp eit angrep. Paul Scholes, ein beskjeden og rødhåra engelskmann, går på eit lurt løp inn i boksen og avslutte angrepet. 1-0 til dei røde djevlane!!! Ikkje dårlig tima å putte i sin 500.kamp for klubben. Halvparten av puben jublar og smiler, den andre halvparten ergrar seg høglytt, og noken mindre fine gloser finn vegen ut frå morske og blankskalla menn og ut i lufta.
Pause. Underteikna står klemstra inntil ein vegg. Gler seg til neste omgang. Ting ser bra ut.
2.omgang. United det beste laget. Etter 66 min slår den walisiske legenda Ryan Giggs inn mot straffefeltet til Liverpool. Dette e hans 16.sesong som fast førstelagsspelar, og han e snart 33 år. Alderen ser ikkje ut til å tynga, han e i sitt livs form. Ballen går mot Louis Saha, ein franskmann som såg ut til å få United-karrieren spolert av skadar, men beit tenna sammen og kom tilbake i knallform. Liverpool klarere, men ballen går rett opp i lufta. Rio, distre midtstoppar med ustabil konsentrasjon, tar ballen nydelig ned med høgre, finte bort John Arne Klyse, og dunkar ballen i krysset med venstre. 2-0. WOW!!!!! For eit mål!! Rio e ikkje akkurat kjent for å scora masse (det tok over 3 år før han scora sitt første mål for klubben), men dette e andre gongen på rad han score mot Liverpool. United kjøre kampen. Pool-supporterane begynne å resignere. Kamp slutt.

Eg går ut med eit smil :) Favorittlaget sin gode form fortsette. Kanskje det blir seriegull på dei i år. Uansett vil det ikkje ta 43 år til neste gong dei tar det. Går på gudstjeneste i Norkirken og tenke lite på fotball (eit ordtak seie at det e bedre å ve på fotballkamp og tenka på Gud enn å ve på gudstjeneste og tenka på fotball). Fotball får eg tid til å tenka på seinare. Treffe samme Sagavoll-folkena so i går + endå fleire. Dessverre blir det ikkje so mykje tid til prat med mange av dei, for gjengen so åt middag dagen før ska til Laksevåg og sjå Brann-RBK på fjernsynsapparatet.

Det blei lite rød jubel i Bergen denne kvelden

Kampen va fryktelig. Brann virka prega av stundens alvor, gjorde masse feil og kom ikkje til sjansar. RBK tar ledelsen. Bartefolket på tribunen tar heilt av. Pause. Det ser ut som bergenserane må smøra seg med endå meir tolmod i åra framover. Tidlig i 2.omgang får Brann straffe! Men eit lite aber....dei har kun scora på 2 av 6 tidligare i år. Kaptein Andresen står ved merket. Presset på skyttaren i ein sånn situasjon e kjempestort. 19.000 hoiar på tribunen. Ein bom her, og drømmen om gull går etter all sannsynlighet i knas. Midtbaneeleganten bankar ballen i krysset. 1-1!!! Enno e det håp. Brann-fansen synge og heie for full hals, men det hjelpe lite. Rosenborg score både 2-1 og 3-1. Kamp slutt. Gedigent antiklimaks for heile Bergen og andre Brann-sympatisørar. Gullgrossistane frå Trondheim har gjort det igjen. 6 poeng framfor med 2 kampar igjen og mykje bedre målforskjell. Berre SYLtynn teori kan gje gull til coach Mjelde og hans disiplar. Game over. Kanskje det blir gull til neste år....sannsynligvis ikkje (dersom ein ser realistisk på ting). Ordet SKUFFELSE lyse i alle ansikta på Stadion, bortsett frå dei tilreisande i kvite drakter. Eg ergre meg litt, trønderane Øyvind og Sindre kose seg. Men eg va på sett og vis innstilt på at det ikkje kom til å gå i år heller.

Men siden United vant idag, gjorde det skuffelsen noke mindre. Draumen om bergensk seriegull e knust for i år, men draumen om at seriegullet skal finna veien tilbake til Old Trafford leve fremdeles :) Eit par timar seinare sette eg meg på bussen mot det lova landet, heimbygda Norheimsund. Meir i neste blogg...

torsdag, oktober 12, 2006

www.daarliglesedisiplin.no

Idag...idag skulle eg lesa litt pensum....va ihvertfall planen. Men den gong ei. Noken andre so syns at timane berre rase avgårde med ein gong ein kjeme heim frå skule/arbeid? Det gjere ihvertfall eg. Kom heim ca kl 3.....plutselig va klokko godt over 5. Den seriøse og ansvarsbevisste delen av hjernen sa: les pensum! Den mindre seriøse delen av hjernen (den som stort sett alltid vinne) sukka og sa: nei, spel fotball med gutta! Sånn blei det.... Burde hatt litt dårlig samvittighet....men men, det viktigaste e at det va kjempegøy! :) Mykje kjekkare enn å grava seg ned i bibelanalyse og dogmatiske spørsmål. So egentlig angre eg lite.


Fagleg lærdom eller idrett og gøy
sammen med gode venner?
That's the question....





Moralen e vel at lesing kan ein alltid gjera ved ein seinare anledning, mens sjansen til fotball og andre sosiale aktivitetar forøvrig må gripast med ein gong :)

Ikveld rulla Prison Break sesong 2 episode 2 over det ganske land (dei som har tv3 vel å merke)
For ein kongeserie!!!! Anbefale den på det varmaste :) Eit sjakktrekk e å sjå sesong 1 først...so last ned, kjøp dvd-settet, eller lån det av ein god venn, få med deg noken andre, sett deg i godstolen med dugelig med snop - og bli oppslukt av denne fantastiske serien!
Kort oppsummert handle den om ein fyr (Lincoln) som er i fengsel, mistenkt for å ha drept visepresidentens bror. Broren (til han som sitter i fengsel altså - Michael) er sikker på at Lincoln er uskyldig, og lager ein skikkelig detaljert og avansert plan for å få broder'n ut av kasjotten. Dette inkluderer at han sjølv må bli satt inn i det samme fengselet. Her oppstår det mange situasjonar og komplikasjonar som kunne fått einkvar til å miste motet, men Michael gir ikkje opp. Meir vil eg ikkje fortella - sjå den sjølv og gjer opp di meining :)

då va det på tide med ein liten oppdatering ja....


Fytti! Eg e sløv!!! sløv, sløv, sløv. Ikkje berre skulemessig, men ikkje minst å oppdatera denne bloggen. So no tenkte eg det e på tide å gjera eit forsøk. Tar oppdateringa frå bunn til topp (samme konsept so at arabarane, elle e det jødane, so lese frå bakerst i boka og fram :D) Ska heretter bli flinkare (prøva ihvertfall) å oppdatera....ska endra den kjipe layouten litt og, so då blir det bra.

Idag (11.10) blei avslutta på beste vis, med god kveldsmat og ein burk cola, og ikkje minst; eg slo blix i den nyaste farsotten her i Motzfeldts; Pro Evolution Soccer på PS2. Vant 1-0 (at blix hadde 12 skudd på mål (inkl noken sjansar større enn Stillehavet - dårlig sammenligning, men anyway) mot mitt eine, blir berre ein liten parentes i denne sammenhengen). Dette var forøvrig blix sitt 4.strake kveld med tap enten mot meg eller JT...hehe :)

På søndag va det selskap i Kirkeveien for oktoberbarna (Karianne, Ruth Eva og Arne). Mykje folk, god mat og god stemning :)



Tidligare dagar av veke 40 gjekk med til landskamp, sesongstart i indoor, og sist men ikkje minst oppgåveskriving. Oppgåve: Beskriv ulike bibelsyn og drøft Bibelens plass i teologien(!!!) Ei grei oppgåve for relativt oppvakte folk so like å skriva formelt...men ikkje for meg. Den velkjente skippertaksmetoden blei brukt dei siste to kveldane før innlevering torsdags morgen. Resultat: dårligaste innlevering ever etter mitt synspunkt, men men...e ikkje so enkelt å komma tilbake i utdanningsinstitusjonanes knallharde realitetar etter nokre års fråvær :)
Noke av den moroa som venter fram mot eksamen :D

Helga veke 39 va eg på friluftstur (!!!!) med 4 stk frå den tøffe FIX-gjengen frå Sagavoll 05/06. Desse var Sid, Erlend T, Silje S og Karianne T.
Koss skulle dette gå? - sofakrokens mann sammen med villmarkens sønner og døtre... Det gjekk overraskande fint. Helgas største utfordring va et punktert dekk (sitat Sid kvelden før då underteikna kommenterte ein "sivelyd" - "pff...det e bare motoren som kjøler seg ned)) det tok godt med tid og krefter for 2 stk FIX + 1 stk KRIK å få av (mutterane va rusta godt fast, må seiast).
Me gjekk passande langt og sov inne begge nettene. Perfekt for ein ekte KRIK'ar :)
På søndagen slo forøvrig Manchester raude djevlar skjærene frå Newcastle med 2-0. Sunny putta 2 :)


Mandag 25.9 avslutta Oldenborg damelag sesongen med 8-0 seier. Med team Ødegaard/Skeie Langeland har dei vunne 4 av 4 med ein samla målscore på 33-3. Tabellplass: nr 4 med 32 poeng på 15 kampar...mål 82-22 (nest flest scora og nest nest færrast innslupne mål i divisjonen).
Flott jobba, jenter! :)

Søndag 24.9 va me ein gjeng i Tusenfryd. Utrulig masse gøy! Rett og slett :)
Minuset med denne dagen va at Brann tapte for Tromsø, og den bergenske gulldrømmen fekk seg eit alvorlig skudd for baugen :( Men, me leve enno i håpet om at seriegullet for ein gongs skyld ska komma til Stadion :)

Lørdag 23.9 hadde me bursdagsfeiring her i Motzfeldts. Anledninga va underteikna sin 21-års dag (tida berre flyr avgårde :P), men det må i samme åndedrag nevnast at JT fylte 22,5 og Blix og Lars Tore 20,5 på desse tider :) Ca 40 stk, stort sett sagavoll-folk, va innom. Kjekke folk, god stemning, og mykje mat og snop...oppskrifta på ein knall laurdagskveld! Koselig at det kom so mange innom...og tusen takk for alle helsingar, kort og presangar! :)


fredag, september 22, 2006

Bursdag og greier....

Ja, i dag fylte underteikna 21 år(!!!) Fytti so årå går... Dagen blei innleda med fleire forsøk på å overtala Blix til å droppa 1.forelesning på MF i solidaritet med oss andre, men Mr. Riska ville ha seg fråbedt den slags useriøs tull og satte avgårde til MF i høgt tempo :)
Kl 12 kom eg og Lars Tore, mens leilighetens rutinerte fjerdemann dukka opp kl 2. Dagen på skulen va ærlig talt ikkje det mest spennande denne karen har vore med på, men overlevde ihvertfall. Etter endt skuledag spanderte gutta i leiligheten + Chris, Knut, Ole og Arne pizza på Peppes :) Takk ska deko ha, folkens!

Deretter bar det avgårde til Voldsløkka, og dagens Oldenborg-trening bar preg av at eg og K.A hadde hatt heller knapp tid til å forbereda. Seinare på kvelden kom Hanna, Ingeborg Lie, Chris og Knut på visitt. Med seg hadde dei Elisabeth Haugen, so har komme til Tigerstaden for å få litt avveksling frå trønderbartar og høgteknologi i Trondheim.

På lørdag blir det kombinert innflyttingsfest/84,5 års dag her i Motzfeldts gate. Heimelaga kaker vil bli servert. Alle Sagavoll-folk og kjente e hjertelig velkomne. Ta gjerne med litt snop :)

Til slutt vil eg takka for alle dei koselige gratulasjonane eg har fått idag...både på sms, msn, pr telefon og in person. Deko va med på å gjera dagen knallbra! :)

mandag, september 18, 2006

bloggen i gang

Hei! Etter gode anbefalingar frå Jan Tore har eg skaffa min eigen blogg. Her kjeme det til å dukka opp både seriøse og useriøse nyhendeartiklar i ny og ne :)

I dag va MF-gjengen på ekskursjon (ekspedisjon/reise) til ein moské her i Oslo. Det va ganske interessant....sjølv om eg slumra litt i slutten..hehe. Middag blei konsumert på Bislett Kebab, ein kulinarisk opplevelse. Ellers så har Oldenborg Dame 7'er vunne nok ein seier med meg og K.A. ved trenarroret. 14-1 blei det ikveld. Jentene spelte knallbra og gjorde trenarhjartene våre stolte :) Dei 2 andre kampane me har styrt laget har endt med seier 6-0 og 5-1, så trenarkarrieren har virkelig fått ein flying start :)
Brann vant 5-3 mot Sandefjord igår, så kanskje det blir bergensk seriegull for første gong på 43 år!!!! Då ska eg farga håret knall rødt...kjeme til å sjå heilt dust ut, men det vil vere verdt det :)

No nærme klokko seg midnatt, so det e på høg tid å tenka på loppekassen, men først må rommet ryddast littegrann. Go natten! (so blix ville sagt det) =)